פתיחת חנות וירטואלית לעסק.

פתיחת חנות וירטואלית לעסק.

בעלי עסקים רבים תוהים האם פתיחת חנות וירטואלית היא מהלך נכון עבור העסק. על מנת לענות על השאלה בצורה מקצועית. ראשית נדרש להבין מה היתרונות בפתיחת חנות וירטואלית ומה נדרש מבעל העסק.

חנות וירטואלית יתרונות

חנות וירטואלית טובה תסייע לבעל העסק למכור יותר מוצרים או שירותים ללא נוכחות פיזית בחנות – אם בעבר על מנת למכור מוצרים או שירותים על בעל העסק הייתה חלה החובה להחזיק בחנות פיזית ולמעשה להיות נוכח בחנות. הרי שבעת שיש לכם חנות וירטואלית בעל העסק טכנית יכול ללכת לחופשה בחול ובאותה העת בדיוק למכור מוצרים דרך החנות האינטרנטית.החנות הוירטואלית תאפשר מכירה 24 שעות ביממה ללא תלות בחנות פיזית או מוקד טלפוני שיענה לכל לקוח.

שיווק וירטואלי באופן טבעי- 
בניית חנות וירטואלית בצורה נכונה תאפשר פרסום טבעי ונכון של מוצרים. כך למשל אם לקוח מתעניין במוצר מסוג איקס, אם מייצרים בסמוך למוצר כפתורי שיתוף חברתיים. מאוד הגיוני שהלקוח ישתף את המוצר בעמוד הפייסבוק שלו, ישלח את עמוד המוצר במייל, בווצאפ וכו. ובכך למעשה יגביר את החשיפה למוצרי העסק הדיגיטליים.

דוגמאות לחנויות וירטואליות מובילות

טלפארמה – חנות מקוונת למכירת מוצרי פארם  בשם טלפארמה  המציעה ללקוחותיה מגוון מוצרים רחב כגון: אביזרים למבוגרים, ויטמנים, עזרי הליכה ועוד.  החנות בנויה בצורה מופלאה, עם חלוקה ברורה לקטגוריות ומותגי מוצרים. הגולש יכול לחפש מוצר ספציפי בשורת החיפוש, לגשת למגוון מוצרים השייכים למותג מסויים, או בהתאם לתחום לחפש מוצרים רלוונטיים – טלפארמה – קניית מוצרי פארמה

אסוס –  חנות בגדים אינטרנטית , החנות מציעה ללקוחת רכישת פריטי לבוש, מוצרי קוסמטיקה ועוד. ניתן לחפש מוצר לפי מגדר, להתרשם מתצוגת תמונות של המוצרים ותצוגת וידאו של דוגמנית ההולכת על מסלול לבושה בבגד, החנות שמה דגש גבוה בכל מה שקשור למשלוחים לבית הלקוח.

השארת תגובה