כתיבת מודעת דרושים

כתיבת מודעת דרושים מנצחת היא מלאכת מחשבת המצריכה דיוק ומיקוד במטרות. במאמר הבא טיפים לכתיבת מודעת דרושים מנצחת

לבלוט מעל המתחרים – משרות דרושים צצפות כפטריות אחרי הגשם בכל דקה, על כל מועמד נחשק ישנן עשרות רבות של מודעות דרושים המתפרסמות על ידי חברות מתחרות. חלק גדול מהמתחרים מציעים תנאי העסקה דומים הן מבחינת השכר והן מבחינת תמהיל העבודה עצמה.   כך שעל מנת למשוך את המועמד הרלוונטי ליצור קשר דווקא עם מודעת הדרושים שלך, לבלוט מעל המתחרים ולהשאיר רושם חיובי. חובה שמודעת הדרושים עבור המשרה בעסק שלך. תהיה מנוסחת להפליא, תבליט יתרונות ותהיה יצירתית בצורה משמעותית מול המתחרים.

 שיווק היתרונות  – מודעת הדרושים הינה הפנים של העסק בחשיפה הראשונה אל מול המועמד.  אם מדובר בחברה גדולה ומוכרת, אזי המועמד הפוטנציאלי כבר מכיר את העסק ורוצה לבוא ולעבוד בחברה הגדולה המפרסמת את המודעה. אך אם מדובר במשרה עבור עסק קטן בתחילת דרכו. חובה על בעל העסק לציין את היתרונות היחסיים שבעבודה בעסק קטן.  לדוגמא: צמיחה אישית, עבודה מגוונת, התפתחות אישית, יכולת לצמוח ולגדול יחד עם החברה, להיות שותף לסטרטאפ בתחילת דרכו ועוד.

סינון מועמדים  –  עבור כל משרה שמתפרסמת ישנם עשרות רבות של מועמדים פוטנציאלים, אם המודעה שלכם מפורסמת במקומות הנכונים, סביר להניח שהיא תמשוך פניות מועמדים רבות. חלק גדול מהפניות יהיה לא רלוונטי, ציפיות שכר גבוהות, חוסר התאמה לדרישות המשרה ועוד. על מנת לסנן מועמדים שאינם רלוונטים. הקפידו לציין במודעה עצמה כמה שיותר פרטים. לדוגמא. שכר, מיקום גיאוגרפי של העבודה, דרישות סף שהן בגדר חובה.  ציינו בכוכבית בסוף המודעה כי רק פניות מתאימות יקבלו מענה ובכך תקלו על עצמכם את עבודת סינון קורות החיים.

 

השארת תגובה